Η ΘΡΑΚΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΔΑΣΚΑΛΟ
(Ἀντωνίου Πετροπούλου, Διδασκάλου).

Thraki

Πρός: Τούς Ἕλληνες συμπολῖτες μας.

Εἶναι γνωστό σέ ὅλους πώς τό κράτος μας κάνει ἐδῶ καί χρόνια τά πάντα γιά νά σώσει τήν ἀγαπημένη μας πατρίδα. Γιά νά τό ἐπιτύχει αὐτό ἔχει ἐπιλέξει τήν ὁδό τῆς οἰκονομικῆς μας ἐξαθλίωσης καί παράλληλα τῆς ψυχολογικῆς καί ἠθικῆς. Κάνει δηλαδή τά πάντα, γιά νά μήν κάνει τίποτα.

Τήν ἴδια ὥρα λοιπόν, πού στήν ἴδια χώρα οἱ περισσότεροι ἀπογυμνώνονται οἰκονομικά (χάνοντας ὅλο καί περισσότερα  στηρίγματα), σέ κάποιους ἄλλους χαρίζονται ἁπλόχερα (μέ σχετική ἀμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου εὐκαταφρόνητα τήν σήμερον ἡμέρα.

Τώρα πολύ εὔλογα θά ἀναρωτιέστε, ποιοί μπορεῖ νά εἶναι αὐτοί πού καρπώνονται αὐτά τά ἁπλόχερα χαρισμένα δῶρα. Κοιτάζοντας ὅμως κανείς γιά λίγο πιά τό δέντρο καί ὄχι τό δάκτυλο, τότε χωρίς μεγάλη δυσκολία ξεκινᾶ νά ἀναζητᾶ τόν χρηματοδότη καί ὄχι τόν παραλήπτη.

Συνάδελφοι! Μπορεῖ γιά κάποιους ἀπό ἐσᾶς νά εἶναι πολύ σημαντικό, τό ποιά παράταξη θά κερδίσει τίς ἐκλογές ἤ τό ποιός συνάδελφος θά μᾶς ἀντιπροσωπεύσει στά ἐκπαιδευτικά συμβούλια. Γιά μένα ὅμως σημαντικότερο ὅλων αὐτῶν εἶναι τό κάτω ἀπό ποιά σημαία θά ξυπνήσει αὔριο ἡ οἰκογένειά μου καί κάτω ἀπό ποιά σημαία θά ἀναπαύονται οἱ παπποῦδες μου.

Κύριοι καί κυρίες, κατάγομαι ἀπό τήν Θράκη, ἀπό τήν πόλη τῆς Κομοτηνῆς. Ἐκεῖ ἀπό τήν 14η Μαΐου τοῦ 1920 τιμοῦμε καί γιορτάζουμε κάθε χρόνο τήν ἀπελευθέρωσή μας ἀπό τόν τουρκικό ζυγό. Ξέρετε, μετά ἀπό τά παρακάτω , δέν θά 'ναι ὑπερβολή νά δηλώσω πώς ἀκόμη καί μέχρι σήμερα, τό ἔτος 2013, (σχόλιο δικό μας: ἀναφέρεται τό ἔτος πού ἐγράφη τό κείμενο), ὁ τόπος μου διέπεται ἀπό κάποιας μορφῆς τουρκοκρατία.

Ἡ Θράκη κατοικεῖται σήμερα ἀπό περίπου 350.000 ἀνθρώπους, Ἕλληνες, πολῖτες. Γύρω στούς 120.000 ἀπό αὐτούς εἶναι μουσουλμάνοι στό θρήσκευμα. Αὐτοί λοιπόν ἀποτελοῦν καί τή γνωστή ἑλληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οἱ 60.000 ἀπό τούς 120.000 εἶναι οἱ τουρκοφανεῖς (κοινωνική ὁμάδα πού διασπᾶται σέ ἀρκετές μικρότερες ὑποομάδες). Γύρω στούς 20.000 εἶναι οἱ Ρομά καί  40.000 οἱ Πομάκοι.

Ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες ἡ τουρκική ἀλυτρωτική πολιτική, μέ τήν κρατική ἀνοχή-προδοσία, στά πλαίσια μίας ἀνύπαρκτης (κυρίως ἀπό τήν ἀπέναντι πλευρά) ἑλληνοτουρκικῆς φιλίας, θέτει τίς βάσεις καί σπέρνει τούς σπόρους της πολύ μεθοδικά, ἔτσι ὥστε τή στιγμή τοῦ θέρους νά μαζέψει εὐκολότερα πολύ περισσότερους καρπούς.

Ἔτσι λοιπόν ἀκόμα καί ἡ πιό καλόβουλη προσπάθεια ἑρμηνείας τῶν κινήσεων τῆς Τουρκίας στή Θράκη, εἶναι ἀδύνατον καί οὐτοπικό νά μήν καταλήξει στίς πρό πολλῶν ἐτῶν μελετημένες καί σταδιακά ὑλοποιημένες καί ὑλοποιούμενες βλέψεις τῶν γειτόνων.

Τό σχέδιο ἔχει ὡς ἑξῆς. Τουρκοποίηση τοῦ συνόλου τοῦ μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ, δημιουργία θρακικοῦ ζητήματος (καταπάτηση ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων ὅπως τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ), αἴτημα γιά συνδιοίκηση, ἀνεξαρτητοποίηση καί τελικά προσάρτηση. Καί ὅλα αὐτά, χωρίς νά ἀνοίξει ρουθούνι, μόνο μέ τή χρήση δημοψηφισμάτων.

Ποιό εἶναι λοιπόν τό μέσο γιά νά ἐπιτευχθεῖ τό σχέδιο; Ἡ μή τουρκοφανής μουσουλμανική μειονότητα, ἡ ὁποία ἀνέκαθεν καί συστηματικά κακοποιεῖται ἀπό σύσσωμο τό ἑλληνικό κράτος καί ἀντιμετωπίζεται σάν κάτι ξένο, προβληματικό καί ἐχθρικό.

Ἡ λυσσαλέα καί ἀπρόσκοπτη γειτονική προπαγάνδα γιά τήν ἐμφύτευση τουρκικῆς συνείδησης στή μειονότητα καί ἡ παράλληλη καί συστηματική ἀδιαφορία-κακοποίηση- προδοσία ἀπό μέρους τῆς ἑλληνικῆς πολιτείας, σπρώχνουν ὅλο καί πιό ἐπικίνδυνα κοντά τή μειονότητα στήν ἀγκαλιά τῆς «μητέρας» Τουρκίας.

Ἐπειδή εἶμαι λοιπόν καί τοῦ ἐπαγγέλματος γνωρίζω πώς τά παραδείγματα εἶναι αὐτά πού μένουν. Παραπάνω μίλησα γιά χαρισμένα πακέτα χρημάτων ἀπό κάποιους σέ κάποιους ἄλλους καί μάλιστα σᾶς προκάλεσα νά ἀναζητήσετε τόν πομπό καί ὄχι τόν δέκτη.

500 εὐρώ μηνιαίως εἶναι τό ποσό πού παρέχει ὁ ζάμπλουτος Τοῦρκος ἐπιχειρηματίας Ὀμάρ Μπαμπά  γιά κάθε παιδί πού ἐγκαταλείπει τό ἑλληνικό σχολεῖο γιά νά φοιτήσει σέ ἰδιωτικό μουσουλμανικό ἱεροσπουδαστήριο, χάριν τῆς ὀρθότερης ἐκμάθησης τοῦ Ἰσλάμ κάτω ἀπό τή σκέπη βέβαια τῆς τουρκικῆς κυβέρνησης.

1000 εὐρώ ἐτησίως γιά κάθε κεφάλι ἀνηλίκου κοριτσιοῦ πού θά φορᾶ τήν παραδοσιακή τουρκική μαντίλα (ἡ ὁποία θεωρεῖται χρόνια τώρα παρωχημένη στή γείτονα) παρέχει ἄτυπα τό τουρκικό προξενεῖο.

Τό πομακόπουλο πού οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τήν τούρκικη κουλτούρα καί γλῶσσα καλεῖται νά μάθει δίχως ἄλλη ἐπιλογή τρεῖς ἄγνωστες πρός αὐτό γλῶσσες, ἀπό τήν πρώτη κιόλας δημοτικοῦ. Καί αὐτό γιατί ἡ ἑλληνική πολιτεία δείχνει νά μήν ἀναγνωρίζει τό πομάκικο κομμάτι τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητας καί μέ τή βία σπρώχνει τό μικρό παιδί στή σύγχυση, στήν ἀμάθεια καί ἔπειτα στήν τουρκοποίηση καθώς μέσα στά μειονοτικά σχολεῖα οἱ γλῶσσες πού διδάσκονται εἶναι τά τούρκικα, τά ἀραβικά καί τά ἑλληνικά (καμμία ἀναφορά στά πομάκικα).

Ἐδῶ καί χρόνια προσφέρονται δωρεάν δορυφορικά πιάτα (συνδεδεμένα ἄμεσα μέ τά τούρκικα ραδιοτηλεοπτικά μέσα) κυρίως στά ὀρεινά χωριά τῆς Θράκης (πομακοχώρια) ὅπου μέχρι σήμερα τό σῆμα τῶν ἑλληνικῶν δικτύων δέν ἔχει φτάσει ἤ εἶναι ἀνεπαρκές.

Στό κέντρο τῆς Κομοτηνῆς ἐδῶ καί κάποια χρόνια δεσπόζει, κάτω ἀπό τή σκέπη ἑνός νεόκτιστου καί πολυτελοῦς κτηρίου, ἡ μεγαλοπρεπής τούρκικη τράπεζα Ζιράατ Μπάνκ η ὁποία δανείζει, ἐπιλεκτικά σέ μουσουλμάνους ἀλλά καί συλλόγους πού φωνάζουν ὅτι εἶναι τούρκικοι, μέ χαμηλά ἐπιτόκια 3% ἐνῶ οἱ ἑλληνικές μέ 14%. Ἀποτέλεσμα αὐτῶν εἶναι ὁ χριστιανός νά πουλᾶ καί ὁ μουσουλμάνος (ἡ τράπεζα στήν οὐσία) νά ἀγοράζει γῆ.

Ὁ ἐγκληματικός (ὄχι μόνο γιά τή Θράκη) Καλλικράτης μετέτρεψε τούς δήμους τῆς Κομοτηνῆς σέ τέσσερις, μέ ἀποτέλεσμα νά μήν ἰσχύει πλέον ἡ κοινωνική ἰσορροπία στούς πληθυσμούς τῶν νέων δήμων καί ἔτσι δύο ἀπό τούς τέσσερις δήμους νά ἔχουν γιά ἄρχοντα μουσουλμάνο, ἐκλεκτό ἐννοεῖται τοῦ τουρκικοῦ προξενείου καί ἕτοιμο νά λειτουργήσει πρός ὄφελός του.

Ἡ ἐπίσης ἐγκληματική κομματική λίστα ἔφερε ἐπικίνδυνα ἀποτελέσματα στήν περιοχή. Τά κόμματα πού εἶχαν ἀξιώσεις στήν περιοχή εἶχαν ὡς πρῶτο ὄνομα στή λίστα μουσουλμάνο (ἐκλεκτό τοῦ προξενείου) μέ ἀποτέλεσμα δύο ἀπό τούς τρεῖς βο(υ)λευτές τοῦ νομοῦ Ροδόπης νά εἶναι τελικά ἀπό τούς παραπάνω «ἐκλεκτούς».

Ὅπως φαίνεται τά παραδείγματα εἶναι πολλά καί τά συναντᾶ κανείς καθημερινά καί σέ ὅλα τά κομμάτια τῆς κοινωνίας τῆς Θράκης. Τό ζήτημα εἶναι ὅτι ἐφ᾿ ὅσον τό ἐπίσημο κράτος ἐδῶ καί δεκαετίες κάνει τά πάντα γιά νά μήν κάνει τίποτα, ὁ κλῆρος πέφτει μόνο σέ ἐμᾶς τούς πολῖτες. Εὔλογα θά διερωτᾶται κανείς τί μπορεῖ νά κάνει γιά νά βοηθήσει. Τό λιγότερο ἀλλά συνάμα σημαντικότατο πού μπορεῖ νά κάνει κάποιος ἀπό ἐδῶ εἶναι ἀρχικά νά ἐνημερωθεῖ γιά τό ζήτημα καί ἔπειτα νά μεταλαμπαδεύσει τό ζήτημα ὡς «ἱεραπόστολος» καί νά τό γνωστοποιήσει σέ ὅσο τό δυνατό περισσότερους συμπολῖτες μας.

Στόχος δέν εἶναι ἡ ἑλληνοποίηση τῶν Πομάκων. Στόχος εἶναι ἡ συνειδησιακή τους ἀφύπνιση. Ὅταν ὁ Πομάκος νιώσει Πομάκος τότε αὐτόματα θά νιώσει καί θά εἶναι Ἕλληνας!

Γιά περισσότερες πληροφορίες γιά τό ζήτημα ἐπισκεφθεῖτε τή σελίδα τῶν Πομάκων zagalisa.gr

Ἀντώνης Πετρόπουλος.

 

ΣΗΜ. «ΟΡΘΡΟΥ»: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΣΜΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.