ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΜ + ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ

 17η ΕΚΠΟΜΠΗ: ΜΕ ΤΟΝ ΟΣ. ΜΟΝΑΧΟ ΑΡΣΕΝΙΟ ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗ   
      Διδάσκοντες
WOKE AGENDA:  ΑΦΥΠΝΙΣΗ ή ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ; 
      Δρ. Παῦλος Κλιματσάκης καὶ Δρ. Φώτης Σχοινᾶς.

ΔΩΡΕΕΣ ΔΩΡΕΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

Σύναξη κληρικῶν καὶ μοναχῶν γιὰ τὸ θέμα τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΣ
ΚΑΙ   ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

 Επιστολή    Fylladio 1stPage

ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ - Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης: Η αναγνώριση της OCU θα οδηγήσει σε διάσπαση στην Ορθοδοξία

MitrNeasSmyrnis[ΠΗΓΗ: EΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ]

O Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης Συμεών στη επιστολή του προς ιεράρχες της Ελληνικής Εκκλησίας είπε γιατί δεν πρέπει να ληφθούν βιαστικές αποφάσεις σχετικά με το «ουκρανικό ζήτημα».

Ο Μητροπολίτης της Νέας Σμύρνης Συμεών απευθύνθηκε στον Προκαθήμενο της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και τα μέλη του ιερού Σώματος και της Ιεράς Συνόδου με επιστολή στην οποία μίλησε για τη θέση του σχετικά με το «ουκρανικό ζήτημα». Το πλήρες κείμενο της επιστολής δημοσιεύθηκε από το ελληνικό πρακτορείο ειδήσεων «Ρομφαία».

Ο Μητροπολίτης Συμεών αναφέρει ότι οι λόγοι που τον ώθησαν να γράψει μια επιστολή είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αποφάσισε να θέσει το λεγόμενο «Ουκρανικό ερώτημα» ενώπιον της Συνόδου, αν και δεν συμπεριλήφθηκε στην ημερήσια διάταξη.

Ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι η κατάσταση που είχε αναπτυχθεί στην Ορθόδοξη Εκκλησία σε σχέση με το ουκρανικό πρόβλημα προκάλεσε στην ψυχή του «ἡ βαθειά λύπη καί ἡ πολλή ἀγωνία».

ΠΡΟΣΚΛΗΣH ΣΕ ΟΜΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ

AFISA OXI

Ἐκδήλωση Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν

Κυριακή 20 Ὀκτωβρίου, 6.30 μ.μ.
Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου (Αἴθουσα ἐκδηλώσεων)

Ὁμιλήτρια ἡ κα Μαρία Μαντουβάλου

Ἱστορικός – Φιλόλογος,
τ. Ἀναπλ. Φιλοσοφικῆς Ἐθνικοῦ Καποδιστριακοῦ τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

 Εἴσοδος ἐλεύθερη

Πάταξον μέν, ἄκουσον δέ! Ἡ ἀπάντηση ἑνὸς ἀποδήμου σχετικὰ μὲ τὴν κρίση τοῦ ΣτE ἐπὶ τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν.

(Ἡ ἀπάντηση ἑνὸς ἀποδήμου εἰς τὸ κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀλεξανδρουπόλεως κ.κ. Ἄνθιμου σχετικὰ μὲ τὴν κρίση τοῦ ΣτE ἐπὶ τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν).

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ:

(https://enromiosini.gr/arthrografia/σεβασμιώτατε-πάταξον-μέν-ἄκουσον-δέ/)

Σεβασμιώτατε εὐλογεῖτε!

Ἂν καὶ περιστάσεις μὲ ἔχουν ἀναγκάσει νὰ διαμένω στὸ ἐξωτερικό, παρακολουθῶ μὲ ἰδιαίτερη ἀγωνία τὰ τεκταινόμενα στὴν χώρα μας, ἰδίως σὲ ὅτι ἀφορᾶ τὸν ἀγώνα τοῦ Ἑλληνισμοῦ γιὰ τὴ διάσωση τῆς Ἐθνικῆς καὶ Θρησκευτικῆς του ταυτότητας.


Τὸ κείμενό σας γιὰ τὴν ὑπόθεση τῶν Θρησκευτικῶν ἦταν ἴσως ἡ πρώτη γραπτὴ ἀντίδραση Ἱεράρχη ἐπὶ τοῦ θέματος καὶ ἔσπευσα ὡς ἐκ τούτου νὰ τὸ ἀναγνώσω μὲ μεγάλο ἐνδιαφέρον. Μὲ ἔκπληξη διαπίστωσα ὅτι παρὰ τὸν τίτλο τοὺ “Ἡ αὐτοκριτική μας μὲ ἀφορμὴ τὴν ἀπόφαση τοῦ ΣτῈ” ἡ θέση σας καὶ τὰ συμπεράσματά σας ἦταν ὅτι ἐπρόκειτο γιὰ μία δυσμενῆ ἐξέλιξη γιὰ τὴν ὁποία θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποδοθοῦν εὐθύνες!

Ὁ ἅγιος Φιλούμενος.

AgFiloumenos P0Ὁ ἅγιος Φιλούμενος ἔζησε ἀθόρυβα καί ταπεινά.AgFiloumenos I1

Γεννήθηκε στίς 15 Ὀκτωβρίου 1913 στήν ἐνορία τοῦ Ἁγίου Σάββα στή Λευκωσία. Ἰδιαίτερα τοῦ ἄρεσε νά διαβάζει τόν βίο τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Καλυβίτου, ὁ ὁποῖος καί τόν ἐπηρέασε στόν δρόμο πού ἀκολούθησε.

Τό 1934 πῆγε Ἱεροσόλυμα. Διορίστηκε ὡς ἡγούμενος σέ διάφορα προσκυνήματα –στήν Τιβεριάδα, στήν Ἰόππη, στή Μονή τοῦ Ἀρχαγγέλου, στή Ραμάλλα,  στόν Ἀββᾶ Θεοδόσιο, στόν Προφήτη Ἠλία, στό Φρέαρ τοῦ Ἰακώβ - ὅπου διακόνησε μέ πολλή ἀγάπη καί πόνο τό ἑκάστοτε ποίμνιό του.

Χαρακτηριστικά του :  ἡ ἀσκητική ζωή καί ἡ ἀκρίβεια τῆς τήρησης τῶν μοναχικῶν ἰδεωδῶν. Π.χ. γιά ὀκτώ χρόνια πού ἀσκήτευε  δέν κάθισε ποτέ σέ τραπέζι γιά νά φάει, ἀλλά ἔτρωγε ὄρθιος καί μέσα ἀπό τήν κατσαρόλα γιά ἄσκηση καί ἁπλότητα.

ΠΕΤΑΜΕ καί «ΠΕΤΑΜΕ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ

Δημιουργία :  Οἱ ἄγγελοι δημιουργήθηκαν πρίν ἀπό τόν ὁρατό κόσμο καί τόν ἄνθρωπο. Ἡ ἀπόφαση τοῦ Θεοῦ νά δημιουργήσει τόν ἀγγελικό κόσμο, σήμανε ταυτόχρονα καί τή δημιουργία του. (ἅγ. Γρηγ. Θεολόγος)  «Ὁ ποιῶν τούς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα, καί τούς λειτουργούς αὐτοῦ πυρός φλόγα•» (Πρός Ἑβραίους α’,7)

Σκοπός δημιουργίας τους: ὁ Θεός ἔπλασε τούς ἀγγέλους πρίν ἀπό ἐμᾶς γιά χάρη μας γιά νά ἀποστέλλονται ὡς διάκονοι, ὅπως λέγει ὁ Ἀπ. Παῦλος, στούς μέλλοντας νά κληρονομήσουν τήν σωτηρία (ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, Ε.Π.Ε., τόμ. 9ος, σελ. 80, 81). Αἰτία ἦταν ἡ «ἐκστατική» Του ἀγάπη καί ἀγαθότητα καί σκοπός νά συμμεριστοῦν ὡς λογικά ὄντα τή μακαριότητα τοῦ Θεοῦ. (ἁγίου Ἰωάννη Χρυσοστόμου).

ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΙΑ  TO ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ

Ypografw

[ΜΕ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΛΙΣΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ 23-ΣΕΠ-2019] 
(ἔκδοση 3η - 23.9.19)

AnoiktiEpistoliIerarxiaΜακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος, κ.κ. Ἱερώνυμον,  Ἀθήνα

Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, στὶς Ἕδρες Τους.

 

Μακαριώτατε,

Σεβασμιώτατοι,

Ὡς μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ κατὰ πνεῦμα υἱοὶ τῆς ἐπισκοπικῆς-πατρικῆς Σας εὐθύνης αἰσθανόμαστε τὴν ἀνάγκη νὰ ἀπευθυνθοῦμε σὲ Ἐσᾶς ὡς πνευματικοὺς καὶ ἐκκλησιαστικούς μας Πατέρες καὶ νὰ ἐκφράσουμε τὴν ἀνησυχία καὶ ἀγωνία μας γιὰ τὴν ἀντικανονικὴ χορήγηση τοῦ Οὐκρανικοῦ αὐτοκεφάλου.

1. Συμμεριζόμαστε καὶ τὴ δική Σας ἀγωνία καὶ τοὺς σοβαροὺς κανονικοὺς καὶ ἐκκλησιολογικοὺς ἐνδοιασμοὺς καὶ τὶς ἐπιφυλάξεις Σας, ὅπως ἔχουν ἐκφραστεῖ ρητῶς ἢ ἀκόμα καὶ σιωπηρῶς κατὰ τὸ πνεῦμα τῆς δικῆς Σας ποιμαντικῆς διακρίσεως.  Ἀντιλαμβανόμαστε καὶ τὶς πιέσεις πού, ὡς μὴ ὤφειλε, δέχεται ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ οἱ Ἀρχιερεῖς Της ἀπὸ διαφόρους ἐκκλησιαστικοὺς καὶ μὴ παράγοντες. Θέλουμε νὰ πιστεύουμε ὅτι τὰ ὑγιῆ πνευματικὰ ἀντισώματα τῶν Ἐπισκόπων μας θὰ ἀντιμετωπίσουν τὶς προσβολὲς τῶν ἀλλοτρίων.

2. Ἀσφαλῶς, τιμοῦμε καὶ σεβόμαστε τὸν Οἰκουμενικὸ Θρόνο τῆς Κωνσταντινουπόλεως ὡς ἔχοντα τὰ πρεσβεῖα τιμῆς καὶ τὴν πρωτοκαθεδρία μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν. Ἀδιαμφισβήτητα τά πρωτεῖα τιμῆς ὡς χορηγηθέντα ὑπὸ Οἰκουμενικῶν Συνόδων παραμένουν ἀδιάπτωτα ἐσαεί.

Τελευταῖες ἀναρτήσεις

EmvolioCovid
Menu1 2021 Menu2 2021 Menu3 2021
Menu11 2021 Menu22 2021 Menu33 2021

Ἅγιοι καί ἀσκητικές μορφές τοῦ αἰώνα μας - ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ !

  • Ἅγιος Παίσιος Ἀθωνίτης

  • Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

  • Ἅγιος Λουκᾶς Ἰατρός

  • Ἅγιος Ἰωάννης Μαχίμοβιτς

  • Ἅγιος Φιλούμενος Ἁγιοταφίτης

  • Ἅγιος Εὐγένιος Νεομάρτυρας

  • Ἅγιος Ἰωάννης Καρασταμάτης

  • Ἅγιος Ἀνδρόνικος Ἐπίσκοπος Πέρμ

  • Ἅγιος Γεώργιος Καρσλίδης

  • Γέρων Ἰλιέ Κλεόπα

  • Γέρων Σωφρόνιος Ζαχάρωφ

  • Γέρων Ἰουστίνος Πάρβου

  • Γέρων Ἰάκωβος Τσαλίκης

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ:
Ἐνώπιον μιᾶς ἀσύμμετρης ἀπειλῆς κατά τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨEΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Taytotites Aug22

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάργηση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου στήν τωρινή ἀλλά καί στήν ἐσχατολογική της διάσταση μέσα ἀπό τό «ἠλεκτρονικό φακέλωμα», ὅπως τό ἀπεκάλεσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, πραγματώνεται πλέον ὁλοταχῶς ἀπό τήν πολιτεία, μέ πρῶτο ὁρόσημο τή λειτουργία ἠλεκτρονικῆς ἐφαρμογῆς στό κινητό σέ προσπάθεια ἀντικατάστασης τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας καί τοῦ διπλώματος ὁδήγησης.

Διαβάστε Περισσότερα ...