ΔΩΡΕΕΣ ΔΩΡΕΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ:
Ἐνώπιον μιᾶς ἀσύμμετρης ἀπειλῆς κατά τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨEΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Taytotites Aug22

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάργηση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου στήν τωρινή ἀλλά καί στήν ἐσχατολογική της διάσταση μέσα ἀπό τό «ἠλεκτρονικό φακέλωμα», ὅπως τό ἀπεκάλεσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, πραγματώνεται πλέον ὁλοταχῶς ἀπό τήν πολιτεία, μέ πρῶτο ὁρόσημο τή λειτουργία ἠλεκτρονικῆς ἐφαρμογῆς στό κινητό σέ προσπάθεια ἀντικατάστασης τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας καί τοῦ διπλώματος ὁδήγησης.

Διαβάστε Περισσότερα ...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΣΤΙΑΣ ΣΕ ΤΣΑΪ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

 ProsklisiTsai2022

«Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν». Ἡ νὲα διαδικτυακή ἐκπομπή τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν

7η ΕΚΠΟΜΠΗ: Σαϊεντολογία: Μία ἀπό τίς πιό ἐπικίνδυνες αὶρἐσεις τῆς Νέας Ἐποχῆς



ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΠΛΕΟΝ ΣΕ NEO PLAYLIST ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ

Ανοιχτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας σχετικά με τη δεξιότητα της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» στα σχολεία

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά): 

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΤΙΜΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ» ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

epistolh pros keramews 01

Αθήνα, 2 Μαρτίου 2022

Αξιότιμη Υπουργέ κα Νίκη Κεραμέως

Μετά από λεπτομερή μελέτη και συνεργασία με επιστήμονες της Ελληνικής Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας, επισημαίνουμε τα εξής, όσον αφορά την υποθεματική ενότητα «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» στα προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων της θεματικής ενότητας: «Ζω καλύτερα - Ευ ζην», (1,2) που ξεκίνησαν φέτος στα Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας υποχρεωτικά και χωρίς γονεϊκή συναίνεση για μία ώρα (Γυμνάσια) και μία έως τρεις ώρες (Δημοτικά) την εβδομάδα:

Στα εργαστήρια «Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων» της Β΄ Γυμνασίου, «ΑΤΙΘΑΣΑ ΑΛΟΓΑ» προβάλλονται συνέχεια παραδείγματα από ταινίες που περιγράφουν περιπτώσεις κακοποίησης γυναικών και εξαναγκαστικών γάμων σε μουσουλμανικές χώρες, ξεπερασμένες μακράν από τις δυτικές χώρες που ζούμε, που προκαλούν γενική οργή και αγανάκτηση. Στο εγχειρίδιο εκπαιδευτικού Β΄ Γυμνασίου από τη σελ. 14 μέχρι και τη σελ. 17, γίνεται συνεχώς λόγος «για παιδικούς, εφηβικούς και εξαναγκαστικούς γάμους για εμπορία παιδιών και γυναικών «TRAFFICKING - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΓΑΜΟΙ». Μαζί με όλα αυτά τα τραγικά και καταθλιπτικά που συμβαίνουν στις τρίτες χώρες, στη σελ.16 γίνονται συζητήσεις γενικά για τον γάμο και τις μακροχρόνιες δεσμεύσεις του. Αναφέρονται μόνο «οι αρνητικές κοινωνικές και όσο αφορά την υγεία, συνέπειες ενός γάμου σε νεαρή ηλικία, ενός παιδικού γάμου και η εφηβική τεκνοποίηση», βάζοντας όπως βλέπουμε τον νεανικό γάμο στην ίδια μοίρα με τον παιδικό γάμο και την εφηβική τεκνοποίηση.

Καταλαβαίνουμε όλοι, ότι το πρόγραμμα εστιάζει σε τελείως λανθασμένες και άκαιρες καταστάσεις για την χώρα μας που αντιμετωπίζει ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα. Στην Ελλάδα δυστυχώς οι γάμοι γίνονται όλο και λιγότεροι και σε μεγάλες ηλικίες με επακόλουθη υπογεννητικότητα και αύξηση των γεννήσεων με εξωσωματική εγκυμοσύνη. Επίσης τα διαζύγια αυξάνονται δραματικά. (3)

Πουθενά στο πρόγραμμα δεν περιγράφεται ένας πετυχημένος γάμος ή η εικόνα μιας όμορφης και χαρούμενης οικογένειας. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι ένας σωστός γάμος προσφέρει την αληθινή αγάπη και πραγματική απόλαυση, απόρροια της σταθερής και μόνιμης σχέσης και πουθενά δεν διδάσκεται ότι με την αγάπη, τον σεβασμό και την αλληλοκατανόηση σε συνδυασμό με τη χαρά της συντροφικότητας, ο γάμος μπορεί και θα γίνει πετυχημένος. Αυτά τα θετικά πρότυπα είναι που λείπουν από την ελληνική κοινωνία και θα έπρεπε να διδάσκονται στα παιδιά από μικρή ηλικία και όχι τα αρνητικά πρότυπα που διδάσκονται σε αποκλειστικότητα σε αυτές τις «δεξιότητες».

Είναι ξεκάθαρο ότι σκοπός αυτών των προγραμμάτων είναι να δημιουργηθεί στα παιδιά μία λογική απέχθεια και αντίδραση προς τον γάμο, εξ΄ου και η ονομασία του προγράμματος : «ΑΤΙΘΑΣΑ ΑΛΟΓΑ». Θεωρούμε οι «δεξιότητες» όχι μόνο δεν βοηθούν, αλλά αντίθετα προκαλούν μεγάλο πλήγμα στη χώρα μας, όπου ήδη ο γάμος και οι οικογενειακοί θεσμοί περνάνε μία μεγάλη κρίση.

Και ενώ από τη μία δυσφημίζεται ο γάμος και η τεκνοποίηση, από την άλλη διαφημίζεται η ομογονεϊκότητα, δηλ. η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους γονείς, σελ.17 εγχειρίδιο εκπ/κού Β΄Γυμνασίου.

Όσον αφορά τις αμβλώσεις, που είναι όντως ένα καυτό θέμα που αφορά τη χώρα μας, αρκούμαστε να λέμε τον ορισμό και την νομιμότητα των αμβλώσεων, σελ. 11, και «το ρίσκο στην υγεία σε συνδυασμό με την ασφαλή ή όχι άμβλωση».

Όπως γράφεται στη σελ. 3 στο εγχειρίδιο εκπαιδευτικού Β΄ Γυμνασίου: «Η σεξουαλική αγωγή και η αγωγή των διαπροσωπικών σχέσεων είναι μια «…διαδικασία …διαμόρφωσης συμπεριφορών, πεποιθήσεων και αξιών γύρω από την ταυτότητα του φύλου, τις σχέσεις και την οικειότητα….» και στη σελ. 7 γίνεται αναφορά «για σεξουαλική συμπεριφορά, σεξουαλική ποικιλομορφία, σεξουαλική απόλαυση, σεξουαλική κακοποίηση, έμφυλη βία και επιβλαβείς παραδοσιακές πρακτικές.»

Και εμείς οι γονείς ρωτάμε: Με ποιο δικαίωμα θα διαμορφώσουν κάποιοι, χωρίς να ερωτηθούν καν οι γονείς, τις συμπεριφορές και τις πεποιθήσεις των παιδιών μας για τις σεξουαλικές απολαύσεις και ποικιλομορφίες και θα τα προβληματίσουν για την ταυτότητα του φύλου τους;

Ποιες θα θεωρήσουν ακριβώς επιβλαβείς παραδοσιακές πρακτικές; Μήπως τον γάμο και τις μονογαμικές σχέσεις;

Γιατί θα πρέπει οι γονείς να έχουν εμπιστοσύνη σε αυτόν που θα διαπραγματευθεί τέτοια ευαίσθητα ζητήματα μη γνωρίζοντας πώς θα τα διαπραγματευθεί ή αν θα βγάλει τα δικά του απωθημένα…; Να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί «είναι ελεύθεροι να αξιοποιήσουν και όποιο άλλο υλικό κρίνουν κατάλληλο για τους σκοπούς της ενότητας», σελ.13 εγχειρίδιο εκπ/κού Β΄ Γυμνασίου

Ποιος θα μιλήσει και τι θα πει για «…αξίες, στάσεις και κοινωνικά πρότυπα…» (σελ. 7) ερήμην των γονέων;

Στη σελ.21 βάζουν τα παιδιά της Β΄ Γυμνασίου να συζητήσουν και να πουν τις απόψεις τους για τη «διείσδυση και τις ασφαλείς ερωτικές πρακτικές». Ακόμα χειρότερα στην Γ΄ Γυμνασίου στον Οδηγό Εκπαιδευτικού σελ.12, περιγράφουν τις «αντιδράσεις αγοριών και κοριτσιών στο σεξουαλικό ερεθισμό», τον «κύκλο αντίδρασης στα σεξουαλικά ερεθίσματα στο σώμα του αγοριού και του κοριτσιού» , τον «ορισμό και τη λειτουργία του οργασμού» και μαθαίνουν ότι «Τα αντισυλληπτικά και τα προφυλακτικά επιτρέπουν στους ανθρώπους να έχουν ερωτική ζωή χωρίς ανεπιθύμητες συνέπειες». Αυτά τα πολύ λεπτά και προσωπικά θέματα γίνονται αναγκαστικά αντικείμενο ανοιχτής συζήτησης μέσα στην τάξη, βάζοντας σίγουρα πολλά παιδιά σε αμηχανία. Τα παιδιά που δεν έχουν ακόμα σεξουαλικές δραστηριότητες θα αισθανθούν μειονεκτικά και ότι ίσως έχουν καθυστερήσει, θα τους εξάψουμε την περιέργεια και θα θελήσουν το συντομότερο να αποκτήσουν σεξουαλικές σχέσεις, όπως οι «έμπειροι» συνομήλικοι τους. Ακόμα θα νομίσουν ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα με τα προφυλακτικά χωρίς κανένα δισταγμό ή ευθύνη!

Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα προφυλακτικά παρέχουν σε ένα μεγάλο βαθμό προστασία από τα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ. Δεν προστατεύουν για παράδειγμα από έρπητα γεννητικών οργάνων, HPV, σύφιλη. (4). Επίσης τα προφυλακτικά έχουν ποσοστό αποτυχίας για ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες 18%.(5)

Αυτά τα πολύ σημαντικά αποσιωπώνται αφήνοντας τα παιδιά σε εγκληματική άγνοια και ανευθυνότητα.

Επίσης όσα παιδιά έχουν κάποιες αναστολές και θα ήθελαν να προτιμήσουν την εγκράτεια, θα υποστούν ένα έμμεσο ή και άμεσο από τους συμμαθητές τους, χείριστο κοινωνικό και ψυχολογικό bullying.

Στο σχολικό εγχειρίδιο Αγωγής Υγείας (που προτείνεται στη σελ. 12-13 Οδηγός Εκπαιδευτικού Γ΄ Γυμνασίου), Ενότητα «Η πρώτη φορά», γίνεται λόγος για «ανάγκη για σεξουαλική δραστηριότητα, αυνανισμός και η πρώτη σεξουαλική επαφή». Οπωσδήποτε λοιπόν, σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτό, πρέπει να δημιουργήσουμε από το γυμνάσιο, αναστατώσεις και ανάγκες που μπορεί να είναι ακόμα σε πολύ πρώιμα στάδια και τελικά να καταλήξουμε σε «σύγκριση σεξουαλικότητας» μεταξύ των μαθητών.

Νά λοιπόν γιατί πολλές φορές το μάθημα αυτό φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα, όπως και έχει ήδη αποδειχθεί (βλ. παρακάτω).

Ως υπεύθυνοι γονείς σεβόμαστε όλους του ανθρώπους και αυτούς με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό και διδάσκουμε στα παιδιά μας το σεβασμό στην ελεύθερη επιλογή του κάθε ατόμου. Ωστόσο είμαστε εντελώς αντίθετοι στη διαφήμιση και πλύση εγκεφάλου της «σεξουαλικής διαφορετικότητας και ποικιλομορφίας».

Λυπούμαστε γιατί στο χώρο της παιδείας, έχει επικρατήσει η μονομερής άποψη των ΛΟΑΤΚΙ και δεν εκπροσωπείται η επιστημονική συμπεριληπτική τοποθέτηση και ενημέρωση.

Από την Β΄ Γυμνασίου στον οδηγό εκπαιδευτικού σελ. 3, σελ. 11, σελ.13, και άλλα σημεία ασχολούμαστε με την ταυτότητα φύλου, γίνεται συνεχώς διάκριση μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου, γίνεται λόγος για τη δυσφορία φύλου σελ.13, για τις διαφυλικές σχέσεις, στη σελ. 17 για την ομογονεϊκότητα, δηλ. υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους γονείς.

Στην ενότητα δυσφορία φύλου εκτός των άλλων αναφέρεται η ιστορία του μικρού εξάχρονου Βaylin, ο οποίος από πολύ μικρός ηλικιακά, από τότε που άρχιζε να καταλαβαίνει τον εαυτό του, ήθελε να γίνει κορίτσι, και από ότι φαίνεται γινόταν ό,τι ήθελε. Οι γονείς και τα αδέλφια του τον φώναζαν με κοριτσίστικο όνομα και δεν τον αποθάρρυναν να φοράει κοριτσίστικα ρούχα. Έτσι το παιδί μεγαλώνοντας έμαθε ότι μπορεί να επιλέξει το φύλο του και έτσι απλά επέλεξε να είναι κορίτσι.

Το άρθρο από ό,τι φαίνεται θεωρεί ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος διαπαιδαγώγησης, ΚΑΙ ΑΥΤΟ εμμέσως ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Όμως η επιστημονική αλήθεια είναι άλλη και δεν συμβαδίζει με τα δεδομένα των «δεξιοτήτων». Είναι πολύ σύνηθες σε μικρή ηλικία τα παιδιά να μην μπορούν να αναγνωρίσουν ξεκάθαρα το φύλο τους και να πειραματίζονται με ρούχα του άλλου φύλου. Σύμφωνα με τον Zucker K. πρέπει να δίνεται βοήθεια από την οικογένεια προς το παιδί να νοιώσει πιο άνετα με την ταυτότητα που αντιστοιχεί στο βιολογικό του φύλο (ή τουλάχιστον, να μην ενθαρρύνονται ταυτίσεις με το αντίθετο βιολογικό φύλο). Αυτό γίνεται όταν η οικογένεια υποστηρίζει τα ρούχα και τα παιχνίδια του βιολογικού φύλου του παιδιού, βάζει ωραία πρότυπα φύλου και σε καμία περίπτωση δεν δρα επιβεβαιωτικά όταν το παιδί επιθυμεί να είναι αντίθετο φύλο. Με σωστή αγωγή και πρώιμη ψυχολογική παρέμβαση, τα άτομα που βιώνουν Δυσφορία Ταυτότητας Φύλου, έχουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία πολύ καλή έκβαση και η δυσφορία αναστρέφεται.

Υπάρχει ένα κίνημα πρώιμης κοινωνικής μετάβασης στο επιθυμητό φύλο που υποστηρίζεται από τις κοινότητες ΛΟΑΤΚ αλλά και από ορισμένους ειδικούς και γονείς. Η τάση αυτή, που δεν υποστηρίζεται από τα ερευνητικά δεδομένα, μπορεί να χαρακτηριστεί «κοινωνικό πείραμα» για την επίδραση της ανατροφής (nurture) πάνω στην φύση (nature). (6)Σύμφωνα μάλιστα με τις πιο πρόσφατες κατευθυντήριες κλινικές οδηγίες προκαλεί επιμονή και διαιώνιση της Δυσφορίας Ταυτότητας Φύλου.(7)

Αυτό είναι πολύ σοβαρό αν δούμε τα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με την Δυσφορία Ταυτότητας Φύλου. Με βάση τα επιστημονικά δεδομένα στη Δυσφορία Φύλου η ψυχιατρική συνοσηρότητα είναι υψηλή. Συχνά υπάρχουν προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον.(8)

Επίσης παρουσιάζονται υψηλά ποσοστά κατάθλιψης, άγχους και αυτοκτονικού ιδεασμού, διαταραχών πρόσληψης τροφής και διαταραχών διαγωγής. (9)

Μαθαίνοντας στα παιδιά στον οδηγό εκπ/κού Γ΄Γυμνασίου, ότι «Ετερόφυλα άτομα μερικές φορές μπορεί να έχουν ερωτικές σκέψεις ή φαντασιώσεις για άτομο του ίδιου φύλου.», «Άνδρες και γυναίκες μπορούν να δώσουν και να λάβουν ικανοποίηση από ένα σύντροφο του ίδιου φύλου» σελ.16, και ότι «κάποια αγόρια μπορεί να είναι αμφισεξουαλικά, να έλκονται ρομαντικά ή σεξουαλικά και από αγόρια και από κορίτσια», σελ.17, τους βάζουμε ιδέες και ουσιαστικά τα προτρέπουμε στη δοκιμή για ομοφυλοφιλία και αμφισεξουαλικότητα προκειμένου να δοκιμάσουν αυτή την ικανοποίηση, πράγμα που κατά την τεκμηριωμένη μας άποψη είναι καταστροφικό για την ψυχική, πνευματική και σωματική τους υγεία. Όταν τα μαθαίνουμε ότι «δεν επιλέγεις ή αλλάζεις το σεξουαλικό σου προσανατολισμό» και ότι «κανένας δεν μπορεί να αλλάξει το σεξουαλικό προσανατολισμό του άλλου.» σελ.17, όποιο παιδί ενδεχομένως νιώσει κάτι για άτομο του ίδιου φύλου θα θεωρήσει ότι είναι ΛΟΑΤΚ και ότι αυτό δεν μπορεί ποτέ να αλλάξει. Ταυτόχρονα γίνεται διαφήμιση ότι «τα περισσότερα άτομα ΛΟΑΤΚ μπορούν να γίνουν υγιείς και ευτυχισμένοι ενήλικες, κάνοντας σοβαρές σχέσεις ή και να παντρευτούν αν το θέλουν και ότι τα άτομα ΛΟΑΤΚ μπορούν να έχουν ή να μεγαλώσουν υγιή παιδιά» σελ.17. Τέλος αν τυχόν τα παιδιά βρεθούν σε τέτοιο δίλλημα τους λέμε ότι «Υπάρχουν ομάδες που βοηθούν τους εφήβους που πιστεύουν ότι μπορεί να είναι ΛΟΑΤΚ.» σελ.17. Και φυσικά όλοι αντιλαμβανόμαστε πώς θα τους καθοδηγήσουν αυτές οι ομάδες.

Πόσοι από τους γονείς που στέλνουν αμέριμνοι τα παιδιά τους στο σχολείο θα ήθελαν τα παιδιά τους να μπουν σε τέτοιες ιδέες, δοκιμές και περιπέτειες και να δεχτούν «βοήθεια» από «ομάδες»…;; Όλα όμως γίνονται ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥΣ. Πόσο συνταγματικό είναι αυτό;

Τα προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήταν και είναι πλήρως αποτυχημένα. Μελέτες από ευρωπαϊκές χώρες δείχνουν ότι το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης όχι μόνο δεν έχει βοηθήσει, αλλά αντίθετα, συχνά φαίνεται επιβλαβές.

Μία σημαντική έρευνα από τη Μεγάλη Βρετανία έδειξε ότι όταν έγινε αναγκαστική διακοπή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, λόγω περικοπών στις δαπάνες, υπήρξε μείωση των ποσοστών εφηβικής εγκυμοσύνης αντίθετα με τις εκτιμώμενες προβλέψεις.(10)

Επίσης συστηματική ανασκόπηση από την κορυφαία βάση δεδομένων συστηματικών ανασκοπήσεων, COCHRANE Database of Systematic Reviews, είχε τα εξής ευρήματα: «Τα εκπαιδευτικά προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν είχαν επίδραση στην πρόληψη του HIV (AIDS), ή άλλων σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων. Δεν προέκυψε επίσης επίδραση στον αριθμό των κοριτσιών που έμειναν έγκυοι.» (11)

Πιστεύουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας καθώς διακατέχεται από ευαισθησία και ενδιαφέρον για τα παιδιά μας, θα επανεξετάσει τα πολύ ευαίσθητα και ζωτικής σημασίας θέματα που αναφέραμε και θα αποσύρει την πρόχειρη και αντιπαιδαγωγική υποθεματική «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ» των προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων. Ως γονείς επιφυλασσόμαστε να κινηθούμε κατάλληλα προκειμένου να διαφυλάξουμε τις οικογενειακές αρχές μας και να δώσουμε στα παιδιά μας τις αξίες που θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τόσο τα ίδια όσο και την κοινωνία μας.

Με εκτίμηση,

Κίνημα υπέρ της Παραδοσιακής Οικογένειας

«Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά»

MamBabPaid

___________________________________

Παραπομπές:

  1. http://iep.edu.gr/el/ekpaideftika-programmata-yliko
  2. https://drive.google.com/drive/folders/13eRk47vVFEiZSR2G1VGE67J-HYem-dUe
  3. https://www.statistics.gr/documents/20181/a6cf3119-6096-4ec5-a6ef-53be18b65aa0
  4. https://www.cdc.gov/condomeffectiveness/brief.html
  5. https://www.uofmhealth.org/health-library/hw190504spec
  6. Zucker Gender dysphoria.Handbook of Developmental Psychopathology, 2014.
  7. Endocrine Society, 2017;102.
  8. de Vries, Doreleijers, Steensma, & Cohen-Kettenis, 2011; Di Ceglie & Thümmel, 2006; Wallien et al, 2007Costa R, Colizzi M. 2016, Zucker KJ, 2014.
  9. https://www.cdc.gov/condomeffectiveness/brief.html (Hughto 2016, Connolly MD, 2016, Reisner 2014)
  10. The Effect of Spending Cuts on Teen Pregnancy. https://www.researchgate.net/publication/317043150_The_Effect_of_Spending_Cuts_on_Teen_Pregnancy (accessed May 24 2018).
  11. School-based interventions for preventing HIV, sexually transmitted infections, and pregnancy in adolescents http://cochranelibrary- wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full https://www.researchgate.net/publication/311603451_Schoolbased_interventions_for_preventing_HIV_sexually_transmitted_infections_and_pregnancy_in_adolescents (accessed May 24 2018).

[ΠΗΓΗ: Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά]

EmvolioCovid
Menu1 2021 Menu2 2021 Menu3 2021
Menu11 2021 Menu22 2021 Menu33 2021

Ἅγιοι καί ἀσκητικές μορφές τοῦ αἰώνα μας - ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ !

  • Ἅγιος Παίσιος Ἀθωνίτης

  • Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

  • Ἅγιος Λουκᾶς Ἰατρός

  • Ἅγιος Ἰωάννης Μαχίμοβιτς

  • Ἅγιος Φιλούμενος Ἁγιοταφίτης

  • Ἅγιος Εὐγένιος Νεομάρτυρας

  • Ἅγιος Ἰωάννης Καρασταμάτης

  • Ἅγιος Ἀνδρόνικος Ἐπίσκοπος Πέρμ

  • Ἅγιος Γεώργιος Καρσλίδης

  • Γέρων Ἰλιέ Κλεόπα

  • Γέρων Σωφρόνιος Ζαχάρωφ

  • Γέρων Ἰουστίνος Πάρβου

  • Γέρων Ἰάκωβος Τσαλίκης