ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ: ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Θά µεταδοθεῖ Σάββατο 20 Μαρτίου 2021 στίς 17:00
ζωντανά ἀπό τό διαδικτυακό κανάλι τῆς ΕΣΤΙΑΣ
στό www.orthros.eu
Συντονιστής: Χαράλαμπος Ἄνδραλης, Δικηγόρος-Συγγραφέας
1700 Προσευχή
1705 - 1720 Χορωδία Σχολείου Ψαλτικῆς
1720 - 1730 Προλογίζει ὁ αἰδεσιμ. π. Ἀναστάσιος Τραϊφόρος
1730 - 1745 Δημοτικά τραγούδια μέ Χρῆστο Σταύρου καί Κων/νο Φωτόπουλο
1750 - 1815 «Μάχου ὑπέρ Πίστεως καί Πατρίδος»
Δρ. Δημήτριος Γ. Μεταλληνός, διδάσκων Ἰονίου Πανεπιστημίου,
1820 - 1835 Ἡ Ἱ.Μ. Μεγάλου Σπηλαίου καί ὁ Ἰμπραήμ πασάς κατά τό 1827
Καθηγούμενος τῆς Ἱ.Μ. Μεγάλου Σπηλαίου
Ἀρχιμ. Καλλίνικος Ἀποστολόπουλος
1835 - 1840 Γεώργιος Καστριώτης «Σκεντέρμπεης»
Ὁ συνεχιστής τῆς ἔνδοξης ἱστορίας τῆς Ρωμανίας
καί ἐμπνευστής τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ ’21
Εὐαγγελία Λάππα, μαθήτρια Β΄Λυκείου
1840 - 1905 Ἡ ἄφιξη τοῦ Καποδίστρια στήν Αἴγινα, ἡ ὁρκωμοσία του
στόν Μητροπολιτικό Ναό καί ἡ διετής ἄσκηση τῆς
κυβερνητικῆς ἐξουσίας ἀπό τό νησί (1828-1829)
Αἰδεσιμολογιώτατος πρωτ. Ἐμμανουήλ Γιαννούλης
1910-1925 Ἡ Ἁγία Λαύρα: 200 χρόνια ἀπό τήν Ἑλληνική Ἐπανάσταση
Καθηγούμενος τῆς Ἱ.Μ. Ἁγίας Λαύρας Ἀρχιμ. Εὐσέβιος Σπανός
1930 - 1955 Ἡ προσφορά τοῦ κλήρου στήν Ἐπανάσταση
Πανοσιολογιώτατος Ἀρχιμ. Μάξιμος Ἰβηρίτης
2000 - 2015 Ἡ προσφορά τῆς Ἱ.Μ. Φιλοσόφου
κατά τήν Ἑλληνική Ἐπανάσταση τοῦ 1821
Καθηγούμενος τῆς Ἱ.Μ. Φιλοσόφου Ἀρχιμ. Ἰάκωβος Κανάκης
2020 - 2040 Ὁ ρόλος τῆς γυναίκας τό 1821 (Ὀπτικοακουστικό ὑλικό)
2045 - 2100 Συμπεράσματα
Αἰδεσιμολογιώτατος πρεσβ. Νικόλαος Γαβαλλᾶς
Εκπαιδευτικά προγράμματα σεξουαλικής αγωγής κουρελιάζουν την παιδική αθωότητα από το νηπιαγωγείο
Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη.
Η γιατρός Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, ιδρυτικό μέλος του κινήματος «Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά» μιλά για τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα που ψήφισε, παρά τις αντιδράσεις, το ΥΠΕΠΟ, αλλά και για το νομοσχέδιο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο!
Η παραδοσιακή οικογένεια, δηλαδή το έγγαμο ζευγάρι, η μητέρα με τον πατέρα, που μεγαλώνουν από κοινού τα παιδιά τους και έχουν τη διάθεση να μείνουν δεμένοι για όλοι τους τη ζωή, υποβαθμίζεται στις μέρες μας, με πολλούς τρόπους. Για τον λόγο αυτό, τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών, αποφάσισαν να δημιουργήσουν από κοινού το κίνημα “Μαμά-μπαμπάς και παιδιά” προκειμένου να υποστηρίξουν την οικογένεια ως βασική μονάδα της κοινωνίας σύμφωνα με τις αρχές της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η γιατρός και πνευμονολόγος Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, ιδρυτικό μέλος του κινήματος μιλά στην Ορθόδοξη Αλήθεια για τον σύλλογο που δημιουργήθηκε, με στόχο να στηρίξει την παραδοσιακή οικογένεια. Θα αναφερθεί επίσης στα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα που τον Ιούνιο, παρά το ότι στη δημόσια διαβούλευση υπήρξε μεγάλη αντίδραση, το υπουργείο προχώρησε και ψήφισε. Θα μας πληροφορήσει για ένα συγκεκριμένο νομοσχέδιο που αφορά στην εισαγωγή των δεξιοτήτων ζωής στα σχολεία με το οποίο προωθούνται τα λεγόμενα συμπεριληπτικά προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από την αθώα ηλικία των παιδιών του νηπιαγωγίου.
Επιστημονικά δεδομένα κατά ή υπέρ χρήσεως μάσκας εξαιτίας Covid-19
Ιωάννης Κουντουράς, Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ.
Ο τύπος της μάσκας και η χρήση της για την προφύλαξη έναντι του Covid-19 αποτέλεσε αντικείμενο ευρείας διχογνωμίας με έντονους τόνους προφορικών αντιπαραθέσεων, χωρίς να γίνεται κατεξοχήν αναφορά σε τεκμηριωμένα σχετικά επιστημονικά δεδομένα και δημοσιευμένα σε έγκριτα διεθνή περιοδικά. Αόριστες προφορικές αναφορές π.χ. σε ΜΜΕ και μάλιστα από «ειδικούς» υπέρ της ευρείας ή μη χρήσης της μάσκας με το πρόσχημα της επιστήμης χωρίς καταγραμμένη επιστημονική τεκμηρίωση εμπεριέχουν σοβαρές ευθύνες εξαιτίας του συνεπαγόμενου δυνητικού καταρράκτη των ζοφερών συνεπειών στην παγκόσμια κοινότητα.
Η «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑΣ»: ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΔΟΛΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ!
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 8η Φεβρουαρίου 2021
Είναι πασίγνωστο, πως οι θιασώτες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού προωθούν πυρετωδώς και δυστυχώς απροϋπόθετα, την «ένωση των εκκλησιών», της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και της θρησκευτικής κοινότητας του Βατικανού, η οποία γι’ αυτούς, (τώρα και με τη «βούλα» της «Συνόδου» της Κρήτης), είναι πλέον «Εκκλησία», με την οποία απλά η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει φθάσει στο κοινό Ποτήριο. Άλλωστε οι «ετερόδοξοι» γι’ αυτούς είναι κατ’ ουσίαν Ορθόδοξοι, μόνο που ακολουθούν μια διαφορετική «παράδοση», αφού οι δογματικές διαφορές δεν είναι τίποτε άλλο παρά διαφορετικές «παραδόσεις»! Προωθείται η τραγική θεολογική θέση ότι οι αιρετικοί που κατεγνώσθησαν υπό των αγίων εννέα Οικουμενικών Συνόδων δεν ταυτίζονται με τους σήμερον λεγομένους «ετεροδόξους». Το αβυσσαλέο ερώτημα που τίθεται είναι: Δηλαδή οι Μονοφυσίτες, Μονοθελήτες και Μονοενεργήτες που κατεγνώσθησαν υπό των αγίων Δ΄ Ε΄ και Στ΄ Οικουμενικών Συνόδων, σε τι διαφέρουν από τους σήμερον ομόφρονάς των Αρμενίους Κόπτας, Συροϊακωβίτες, Αβυσσινίους και Μαλαμπαρινούς;
Ἡ μετάνοια ὡς μονόδρομος γιά τήν ἀντιμετώπιση τῆς σύγχρονης ἀποστασίας
Ἀρχιμ. Ἀθανασίου Ἀναστασίου
Προηγουμένου Ἱ.Μ. Μεγάλου Μετεώρου
Ἡ καθαρότητα τῆς ψυχῆς εἶναι ἡ φυσική κατάσταση τοῦ ἀνθρώπου, καθώς ἔτσι δημιουργήθηκε ἐξ ἀρχῆς ἀπό τόν Θεό. Ὅπως ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός: «Ἐποίησεν οὖν ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον ἄκακον, εὐθύν, ἐνάρετον, ἄλυπον, ἀμέριμνον, πάσῃ ἀρετῇ κατηγλαϊσμένον, πᾶσιν ἀγαθοῖς κομῶντα..»[1]
Μέ τήν παρακοή, ὅμως, τῶν Πρωτοπλάστων ἀρχίζει διαρκῶς νά φθείρεται καί νά ἀμαυρώνεται αὐτή ἡ θεία εἰκόνα καί τή θέση τῶν ἀρετῶν, πού κοσμοῦσαν τήν ἀνθρώπινη ψυχή, κατέλαβαν οἱ παντοειδεῖς κακίες, μέ ἀποτέλεσμα ὅλο καί περισσότερο ὁ ἄνθρωπος νά χάνει τό πρωτόκτιστο κάλλος καί νά περιπίπτει στήν παρά φύσιν κατάσταση, πού εἶναι ἡ ἁμαρτία καί τά πάθη.