ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ + ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ 4ο ΕΤΟΣ

 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ, ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ:
      Διδάσκοντες
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΙΚΡ. ΜΗΚΟΥΣ ΕΣΤ. ΠΑΤ.ΜΕΛΕΤΩΝ       Δρ. Παῦλος Κλιματσάκης καὶ Δρ. Φώτης Σχοινᾶς.

ΔΩΡΕΕΣ ΔΩΡΕΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

Σύναξη κληρικῶν καὶ μοναχῶν γιὰ τὸ θέμα τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΣ
ΚΑΙ   ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

 Επιστολή    Fylladio 1stPage

Νέο αἰσιόδοξο μήνυμα γιά τό 2018

ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ

«…τοῦτό ἐστι τό ἔργον τοῦ Θεοῦ, ἵνα πιστεύσητε εἰς ὅν ἀπέστειλεν ἐκεῖνος».
(Ἰωάν., κεφ.στ’, στίχ.29)

«Οὐ γάρ ἀπέστειλεν ὁ Θεός τόν υἱόν αὐτοῦ εἰς τόν κόσμον ἵνα κρίνῃ τόν κόσμον, ἀλλ’ἵνα σωθῆ ὁ κόσμος δι’αὐτοῦ. ὁ πιστεύων εἰς αὐτόν οὐ κρίνεται, ὁ δέ μή πιστεύων ἤδη κέκριται, ὅτι μή πεπίστευκεν εἰς τό ὄνομα τοῦ μονογενοῦς υἱοῦ τοῦ Θεοῦ. αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τό φῶς ἐλήλυθεν εἰς τόν κόσμον, καί ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τό σκότος ἤ τό φῶς· ἧν γάρ πονηρά αὐτῶν τά ἔργα.»(Ἰωάν, κεφ.γ, στίχ.17-19).

Πλαστικό χρῆμα, κρατικός …τζόγος καί ἄλλα ἀνομήματα!

guillotineΣτό βιβλίο τῆς Α΄ Λυκείου «Ἀρχές Οἰκονομίας» κεφ. 10, σελ. 134-137, διαβάζουμε γιά τούς στόχους τῆς κρατικῆς παρέμβασης:

Τό κράτος παρεμβαίνει γιά νά :

α)  ἐξασφαλίσει ὁρισμένες ὑπηρεσίες στούς πολίτες πού μόνο αὐτό θά μποροῦσε νά δώσει: ἄμυνα τῆς χώρας, προστασία ἀπό κακοποιούς, δημόσια ὑγιεινή, δημιουργία ὑποδομῶν κλπ.

β) ἀντιμετωπίσει ἀνισότητες στά εἰσοδήματα καί στόν πλοῦτο: δίνει συντάξεις, διάφορα βοηθήματα μέ τή μορφή ἐπιδομάτων (ἀνεργίας, οἰκογενειακῶν κλπ)

γ)  πετύχει τή μέγιστη δυνατή παραγωγή ἀπό τούς ὑπάρχοντες πόρους: ἀντιμετώπιση οἰκονομικῶν κρίσεων καί ἄμβλυνση συνεπειῶν αὐτῶν, πλήρη ἀπασχόληση παραγωγικῶν συντελεστῶν, διάχυση καινοτομιῶν παραγωγῆς κλπ

δ)  μεριμνήσει γιά τό μέλλον: Προβλέπει τίς μελλοντικές ἀνάγκες καί τά πιθανά μελλοντικά προβλήματα καί ἐπεξεργάζεται λύσεις, δηλ. προσπαθεῖ νά ἐνισχύσει τήν ἀναπτυξιακή διαδικασία τῆς κοινωνίας.

Ὁ ἅγιος αὐτοκράτωρ Ἰωάννης Γ’ Βατάτζης ὁ ἐλεήμων καί τά θρυλούμενα γιά τήν ἐπανάκτηση τῆς Κωνσταντινούπολης

Φώτη Δημητρακόπουλου
ὁμoτίμου καθηγητῆ τῆς Φιλοσοφικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν.

( Ἀπόσπασμα ἀπό τίς δύο διαλέξεις του στίς  29/10/2017 καί 08/11/2017 στό Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου μέ θέμα: «Ὁ ἅγιος αὐτοκράτωρ Ἰωάννης Γ’ Βατάτζης ὁ ἐλεήμων καί τά θρυλούμενα γιά τήν ἐπανάκτηση τῆς Κωνσταντινούπολης»).

«...Ἔχουμε ἀκούσει "θά πάρουμε τήν πόλη". Τό πιστεύουμε ὅτι θά γίνει. Τό 1204 ἡ πόλη ἔπεσε στά χέρια τῶν Φράγκων. Τό 1261 τήν ξαναπήραμε  ἀβίαστα. Γιατί; Μεσολάβησαν ἅγιοι αὐτοκράτορες. 1222-1254 : ἅγιος Ἰωάννης Βατάτζης ὁ ἐλεήμων....

Ὁ Ράνσεμαν λέει ¨Καλύτερα φακιόλι τούρκικο παρά καλύπτρα λατινική¨...

Οἱ δυτικοί εἶναι αἱρετικοί. Ἑτερόδοξοι; Δηλ ὑπάρχει καί ἄλλο δόγμα; Ὁ πάπας εἶναι αἱρεσιάρχης...

Ἄν σταματήσει ἡ Θεία Λειτουργία τότε χαθήκαμε...

Πῶς μᾶς βοηθᾶ ὁ Θεός μέ τίς ἀρρώστιες. Ἔχει γεμίσει ὁ Παράδεισος ἀπό καρκινοπαθεῖς...

ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗ 2.ΟΚΤ.2017

κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη

Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Θεσ/νίκης

(Ἀπόσπασμα ἀπό τήν ὁμιλία τοy κατά τόν ἁγιασμό τῶν φιλολογικῶν καί θεολογικῶν μαθημάτων τῆς ΕΠΜ τήν 2-10-2017 μέ θέμα:
«Δικαιική καί χαρισματική θεώρηση τῆς σωτηρίας. Θεολογική ἀντιπαράθεση τῆς Ὀρθόδοξης Ἀνατολῆς πρός τήν ἑτερόδοξη Δύση»).

«...Δέν ὑπάρχει δυτική Ἐκκλησία ἀλλά δυτικός χριστιανισμός...

Ἄν τό Ἅγιο Πνεῦμα εἶναι κτιστό πρέπει ἐκεῖνο πρῶτα νἀ γίνει Θεός καί μετά νά θεώσει ἐμένα....

Ὁ π. Ἐφραίμ πέντε φορές τήν ἑβδομάδα λειτουργοῦσε. Κάθε φορά ἔβλεπε τό Ἅγιο Πνεῦμα νά κατεβαίνει καί νά μεταβάλλει τό ψωμί καί τό κρασί σέ Σῶμα καί Αἷμα τοῦ Χριστοῦ ἀντιστοίχως...

¨Ἄν κάποιος δέν μέ φάει καί δέν μέ πιεῖ δέν ἔχει ζωή αἰώνια¨ λέει ὁ Χριστός...

Οἱ πρῶτες ἀντιδράσεις γονέων καί στό βάθος σεξουαλική ἀγωγή ἀπό τό νηπιαγωγεῖο

XaralamposAndralis

Χαράλαμπος Ἄνδραλης.

Σταματημό δέν ἔχουν τά χτυπήματα κατά τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας ἀπό τό μηδενιστικό ἀσκέρι πού μέ πολιτική ἐξαπάτηση τοῦ λαοῦ ἀναρριχήθηκε στήν ἐξουσία. Μετά τά παν-θρησκευτικά καί τή θεματική ἑβδομάδα γιά τήν καταπολέμηση τῆς «ὁμοφοβίας καί τρανσφοβίας», ἔρχεται ὑποχρεωτικό μάθημα σεξουαλικῆς ἀγωγῆς, μέ τό ὁποῖο θά μαθαίνουν τά νήπια ὅτι εἶναι φυσιολογική ἡ ὁμοφυλοφιλία ἤ τό μασκάρεμα στό ἀντίθετο φύλο, ἐνῶ παράλληλα θά καλοῦνται νά ἀναζητοῦν τό φύλο τους στό ὁποῖο θά εἶναι ἕτοιμα νά κατασταλάξουν στά 15 τους.

Ὁ πρώην ὑπουργός παιδείας Φίλης εἶχε δηλώσει στή βουλή κατά τή συζήτηση γιά τήν ψήφιση τῆς ἐπέκτασης τοῦ συμφώνου συμβίωσης στά ὁμόφυλα ζευγάρια: «Εἶναι ὑποχρέωση τῆς Κυβέρνησης τοῦ ΣΥΡΙΖΑ μέ τρόπο ὑπεύθυνο, μέ τρόπο πού νά ἀξιοποιεῖ τούς ἐπιστήμονες καί ὄχι ἄσχετα πρόσωπα, μέ τρόπο πού νά συγκροτεῖ ἕνα ἐκπαιδευτικό πλαίσιο, νά φέρει στά σχολειά τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.

Ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Ἰακώβου Τσαλίκη τῆς Μονῆς Ὁσίου Δαυΐδ.

AgIakovosTsalikisΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. Ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, πού συνεδριάζει στό Φανάρι ὑπό τήν προεδρία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, ἀποφάσισε τή Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017 – τήν ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Ἰακώβου Τσαλίκη τῆς Μονῆς Ὁσίου Δαυΐδ στήν Εὔβοια (1920-1991).

Νά σημειωθεῖ ὅτι ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου Τσαλίκη θά ἑορτάζεται στίς 22 Νοεμβρίου.

Ὁ Γέροντας Ἰάκωβος Τσαλίκης γεννήθηκε στίς 5 Νοεμβρίου 1920 ἀπό εὐσεβεῖς γονεῖς.Ὁ μικρός Ἰάκωβος ἦταν ἑπτά χρόνων καί εἶχε μάθει ἀπέξω τή Θεία Λειτουργία χωρίς νά γνωρίζει γράμματα. Τό 1927 πῆγε σχολεῖο καί διακρίθηκε γιά τίς ἐπιδόσεις του. Ἡ ἀγάπη του γιά τήν Ἐκκλησία ἦταν ἔκδηλη.

Τήν ἴδια χρονιά ἐμφανίσθηκε μπροστά τοῦ ἡ Ἁγία Παρασκευή καί τοῦ φανέρωσε τό λαμπρό ἐκκλησιαστικό του μέλλον, ἐνῶ συχνά διάβαζε εὐχές, προσευχόταν καί θεράπευε συγχωριανούς του.

Ἀπό τό 1938 καί μετά ἡ ζωή τοῦ ἦταν καθαρά ἀσκητική. Ἔτρωγε λίγο, κοιμόταν ἐλάχιστα, προσευχόταν συνεχῶς καί δούλευε σκληρά. Τά βάσανα καί οἱ κακουχίες τῆς Κατοχῆς ταλαιπώρησαν τούς ἄτυχους πρόσφυγες. Τόν Ἰούλιο τοῦ 1942 πέθανε ἡ μητέρα του προλέγοντάς του ὅτι θά γίνει ἱερέας.

Τελευταῖες ἀναρτήσεις

EmvolioCovid
Menu1 2021 Menu2 2021 Menu3 2021
Menu11 2021 Menu22 2021 Menu33 2021

Ἅγιοι καί ἀσκητικές μορφές τοῦ αἰώνα μας - ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ !

  • Ἅγιος Παίσιος Ἀθωνίτης

  • Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

  • Ἅγιος Λουκᾶς Ἰατρός

  • Ἅγιος Ἰωάννης Μαχίμοβιτς

  • Ἅγιος Φιλούμενος Ἁγιοταφίτης

  • Ἅγιος Εὐγένιος Νεομάρτυρας

  • Ἅγιος Ἰωάννης Καρασταμάτης

  • Ἅγιος Ἀνδρόνικος Ἐπίσκοπος Πέρμ

  • Ἅγιος Γεώργιος Καρσλίδης

  • Γέρων Ἰλιέ Κλεόπα

  • Γέρων Σωφρόνιος Ζαχάρωφ

  • Γέρων Ἰουστίνος Πάρβου

  • Γέρων Ἰάκωβος Τσαλίκης

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ:
Ἐνώπιον μιᾶς ἀσύμμετρης ἀπειλῆς κατά τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨEΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Taytotites Aug22

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάργηση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου στήν τωρινή ἀλλά καί στήν ἐσχατολογική της διάσταση μέσα ἀπό τό «ἠλεκτρονικό φακέλωμα», ὅπως τό ἀπεκάλεσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, πραγματώνεται πλέον ὁλοταχῶς ἀπό τήν πολιτεία, μέ πρῶτο ὁρόσημο τή λειτουργία ἠλεκτρονικῆς ἐφαρμογῆς στό κινητό σέ προσπάθεια ἀντικατάστασης τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας καί τοῦ διπλώματος ὁδήγησης.

Διαβάστε Περισσότερα ...