ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ: Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !
[ΦΩΤΟ: NEWSBOMB]
17η ΕΚΠΟΜΠΗ: ΜΕ ΤΟΝ ΟΣ. ΜΟΝΑΧΟ ΑΡΣΕΝΙΟ ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗ |
Διδάσκοντες |
WOKE AGENDA: ΑΦΥΠΝΙΣΗ ή ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ; |
Δρ. Παῦλος Κλιματσάκης καὶ Δρ. Φώτης Σχοινᾶς. |
[ΦΩΤΟ: NEWSBOMB]
Ἔχω καταλήξει. Ἔχω ζυγίσει ὅλα τά πράγματα.
Αὐτά πού ἔχω διδαχθεῖ καί ἔχω μάθει. Αὐτά πού γνωρίζω καί ἔχω μελετήσει. Ὅλα ὅσα ἔχω ἀνταλλάξει μέ φίλους καί ἀνθρώπους πού ἐκτιμῶ τή γνώμη τους. Τήν ἐρχόμενη Κυριακή, λοιπόν, θά πάω στό συλλαλητήριο στό Σύνταγμα γιά τό Μακεδονικό.
Θά πάω…
Γιατί τό θέμα τοῦ συλλαλητηρίου, τά κίνητρα, ὁ πυρήνας τοῦ ὁμολογημένου στόχου του καί ὁ εἰρηνικός χαρακτήρας του μέ γοητεύουν καί μέ βρίσκουν σύμφωνο. Τό Μακεδονικό εἶναι ἕνα πολύ σοβαρό ἐθνικό ζήτημα. Αὐτό τό κρατικό μόρφωμα, πού τό ἀναγνωρίζω καί δέν τό ἐπιβουλεύομαι ὡς Ἕλληνας, ἔχει βαθύτατο ἀλυτρωτικό χαρακτήρα καί φύση. Αὐτό ἀποδεικνύεται ἀπό τή σύντομη ἱστορική του μέχρι σήμερα πορεία, τήν ἐπιλογή τοῦ ὀνόματος, τίς συνθῆκες ἐπιλογῆς, τό Σύνταγμά του, αὐτά πού διδάσκουν στά σχολεῖα τους καί τίς ἐμβληματικές πολιτιστικές ἐπιλογές τους.
Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῶν Ἀθηνῶν δηλώνουν «παρών» στό συλλαλητήριο τῆς 4ης Φεβρουαρίου!
Τά παρακάτω Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῶν Ἀθηνῶν ἀποφασίσαμε ἀπό κοινοῦ τήν ἐνεργή στήριξη καί συμμετοχή μας στό παλλαϊκό συλλαλητήριο τῶν Παμμακεδονικῶν Ἑνώσεων Ὑφηλίου κατά τῆς χρήσης τοῦ ὅρου «Μακεδονία» στήν ὀνομασία τῶν Σκοπίων, τό ὁποῖο θά λάβει χώρα στήν πλατεία Συντάγματος τήν Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018 καί ὥρα 2 μ.μ.
Ἀπευθύνουμε κάλεσμα στούς ἁπανταχοῦ Ἕλληνες νά συρρεύσουν στό συμβολικό χῶρο τοῦ Ἄγνωστου Στρατιώτη καί κρατώντας ὁ καθένας τήν ἑλληνική σημαία νά διατρανώσουμε ὅλοι μαζί πρός κάθε κατεύθυνση:
* Τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας μας εἶναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ !
* Ἡ Ἱστορία τοῦ Γένους μας ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΕΙΤΑΙ !
* Ἡ Μακεδονία εἶναι μία καί εἶναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ !
Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα:
Ὁ ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης εἶναι ἕνας σύγχρονος ἅγιος καὶ μάλιστα ἕνας ἀπὸ τοὺς μεγαλύτερους ἁγίους ὅλων των ἐποχῶν, ὅπως ἀποφάνθηκε σύγχρονος ἐπίσκοπος. Ὄχι ἕνας ἁπλὸς ἅγιος, ἀλλὰ ἕνας ἅγιος σχεδὸν πάνσοφος μὲ τὴ Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ὅπως ἔχει γραφεῖ «ὁ πατὴρ Πορφύριος κατεῖχε νοῦ δυνάμενο νὰ ὑπερίπταται πάνω ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ νὰ κατέρχεται ἕως τὶς ἀβύσσους, νοῦ παντοδύναμο μὲ τὴ Θεία Δύναμη, παντεπόπτη μέσα στὸ θεῖο Φῶς, παντογνώστη μέσα στὴν ἔνθεη Γνώση. Μὲ τὴν ἐνορατική του δύναμη, τὰ τοῦ ἀνθρώπου, τὰ ὁποῖα δὲν γνωρίζει “εἰ μὴ τὸ πνεῦμα τὸ τοῦ ἀνθρώπου”, ἐκεῖνος τὸ γνώριζε μὲ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ». (Χρυσοστόμου Μοναχοῦ Διονυσιάτου, Θεὸς Λόγος καὶ ἀνθρώπινος λόγος, Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίου Διονυσίου, Ἅγιον Ὅρος 1998, σελ. 449).
«Οὐ γάρ ἀπέστειλεν ὁ Θεός τόν υἱόν αὐτοῦ εἰς τόν κόσμον ἵνα κρίνῃ τόν κόσμον, ἀλλ’ἵνα σωθῆ ὁ κόσμος δι’αὐτοῦ. ὁ πιστεύων εἰς αὐτόν οὐ κρίνεται, ὁ δέ μή πιστεύων ἤδη κέκριται, ὅτι μή πεπίστευκεν εἰς τό ὄνομα τοῦ μονογενοῦς υἱοῦ τοῦ Θεοῦ. αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τό φῶς ἐλήλυθεν εἰς τόν κόσμον, καί ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τό σκότος ἤ τό φῶς· ἧν γάρ πονηρά αὐτῶν τά ἔργα.»(Ἰωάν, κεφ.γ, στίχ.17-19).
Στό βιβλίο τῆς Α΄ Λυκείου «Ἀρχές Οἰκονομίας» κεφ. 10, σελ. 134-137, διαβάζουμε γιά τούς στόχους τῆς κρατικῆς παρέμβασης:
Τό κράτος παρεμβαίνει γιά νά :
α) ἐξασφαλίσει ὁρισμένες ὑπηρεσίες στούς πολίτες πού μόνο αὐτό θά μποροῦσε νά δώσει: ἄμυνα τῆς χώρας, προστασία ἀπό κακοποιούς, δημόσια ὑγιεινή, δημιουργία ὑποδομῶν κλπ.
β) ἀντιμετωπίσει ἀνισότητες στά εἰσοδήματα καί στόν πλοῦτο: δίνει συντάξεις, διάφορα βοηθήματα μέ τή μορφή ἐπιδομάτων (ἀνεργίας, οἰκογενειακῶν κλπ)
γ) πετύχει τή μέγιστη δυνατή παραγωγή ἀπό τούς ὑπάρχοντες πόρους: ἀντιμετώπιση οἰκονομικῶν κρίσεων καί ἄμβλυνση συνεπειῶν αὐτῶν, πλήρη ἀπασχόληση παραγωγικῶν συντελεστῶν, διάχυση καινοτομιῶν παραγωγῆς κλπ
δ) μεριμνήσει γιά τό μέλλον: Προβλέπει τίς μελλοντικές ἀνάγκες καί τά πιθανά μελλοντικά προβλήματα καί ἐπεξεργάζεται λύσεις, δηλ. προσπαθεῖ νά ἐνισχύσει τήν ἀναπτυξιακή διαδικασία τῆς κοινωνίας.
«...Ἔχουμε ἀκούσει "θά πάρουμε τήν πόλη". Τό πιστεύουμε ὅτι θά γίνει. Τό 1204 ἡ πόλη ἔπεσε στά χέρια τῶν Φράγκων. Τό 1261 τήν ξαναπήραμε ἀβίαστα. Γιατί; Μεσολάβησαν ἅγιοι αὐτοκράτορες. 1222-1254 : ἅγιος Ἰωάννης Βατάτζης ὁ ἐλεήμων....
Ὁ Ράνσεμαν λέει ¨Καλύτερα φακιόλι τούρκικο παρά καλύπτρα λατινική¨...
Οἱ δυτικοί εἶναι αἱρετικοί. Ἑτερόδοξοι; Δηλ ὑπάρχει καί ἄλλο δόγμα; Ὁ πάπας εἶναι αἱρεσιάρχης...
Ἄν σταματήσει ἡ Θεία Λειτουργία τότε χαθήκαμε...
Πῶς μᾶς βοηθᾶ ὁ Θεός μέ τίς ἀρρώστιες. Ἔχει γεμίσει ὁ Παράδεισος ἀπό καρκινοπαθεῖς...
Ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάργηση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου στήν τωρινή ἀλλά καί στήν ἐσχατολογική της διάσταση μέσα ἀπό τό «ἠλεκτρονικό φακέλωμα», ὅπως τό ἀπεκάλεσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, πραγματώνεται πλέον ὁλοταχῶς ἀπό τήν πολιτεία, μέ πρῶτο ὁρόσημο τή λειτουργία ἠλεκτρονικῆς ἐφαρμογῆς στό κινητό σέ προσπάθεια ἀντικατάστασης τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας καί τοῦ διπλώματος ὁδήγησης.